Nazovite nas +385 52 757 900

Velika ulica 3b, Novigrad - Cittanova

Na samo 50km od Trsta!

Upute za nove pacijente

U ordinaciji dentalne medicine Krešimir Dadić ništa ne prepuštamo slučaju. Kako bismo vam uštedjeli dragocjeno vrijeme, predlažemo da prije prvog posjeta našoj ordinaciji ispunite upitnik o zdravlju kako biste već prilikom prvog posjeta dobili sve potrebne informacije.

Prilikom prvog pregleda za svaki kompleksniji rad napravimo digitalni ortopantomogram u našoj ordinaciji. Ukoliko već imate snimljen RTG  ili CT zuba,  pošaljite nam ga mailom ili poštom. Doktor će ga  pregledati i prije vašeg dolaska.

Bitno je napomenuti da je prvi pregled besplatan te da će doktor i njegov tim učiniti sve da se već prilikom prvog posjeta opustite, međusobno upoznate i dogovorite sve potrebno za budući rad.

Prilikom dogovaranja prvog pregleda poželjno je istaknuti primarni razlog vašeg dolaska – bilo da je riječ o mogućnosti ugradnje implantata, konzultacija s ortodontom, estetskih zahvata, parodontoloških problema ili je riječ samo o kontrolnom pregledu.

Doktoru i asistenticama biti će od velike pomoći ako u upitniku naznačite da ste alergični na lijekove ili imate kroničnih zdravstvenih problema u obitelji.

Pacijent mora osobno popuniti ovaj obrazac zaokružujući DA ili NE.
Ako vam nešto nije razumljivo, molimo vas, pitajte nas za pojašnjenje. Uneseni podaci su povjerljivi i biti će iskorišteni isključivo za medicinske potrebe.×

Spol:
 Ž M

Ime i prezime:

Grad:

Datum rođenja:

Telefon:

Kako ste saznali za ordinaciju?

Glavni razlog dolaska:

Molimo odgovorite na sva pitanja

Bolujete li od neke bolesti?  NE DA

Jeste li bili liječeni u zadnje dvije godine?  NE DA

Jeste li bili u bolnici u posljednje dvije godine?  NE DA

Koje lijekove trenutačno uzimate – povremeno ili konstantno?

Jeste li osobno ili je neki član vaše bliže obitelji imao problema s lokalnom ili općom anestezijom?  NE DA

Jeste li alergični na neki lijek ili na nešto drugo?  NE DA

Jeste li imali problema sa zgrušavanjem krvi?  NE DA

Jeste li ikad bili zračeni u području glave i vrata?  NE DA

Imate li neku zaraznu bolest?  NE DA

Pušite li?  NE DA

Ako da, koliko?

Jeste li HIV pozitivni?  NE DA

Jeste li ovisni o opojnim drogama?  NE DA

Ako da, koju opojnu drogu koristite?

Za žene

Jeste li trudni?  NE DA

Ako jeste, kad je predviđeni datum rođenja?

Označite bolesti (stanja) koje imate ili ste imali:

Oštećenje srčanih zalisaka  Endokarditis  Epilepsija  Alergijska bolest  Urođene srčane mane  Kronični kašalj  Povećane žlijezde  Virusni hepatitis  Bronhiektazije  Tuberkuloza (TBC)  Čir u probavnom sustavu  Astma  Bolest štitnjače  Artritis  Visoki krvni tlak  Leukemija  Šećerna bolest  Umjetni srčani zalistak  Anemiju  Oralna kandidijaza  Upala sinusa  Pacemaker  Povećan očni tlak, glaukom  Žutica  Maligne bolesti (rak)  Psihijatrijsko liječenje  Spolne bolesti  Kronični sekret iz pluća

Molimo da navedete sve druge bolesti i/ili stanja koja nisu navedena:

Ukoliko posjedujete snimku zubi u digitalnom obliku, možete nam je poslati zajedno s ispunjenim upitnikom. (.pdf, .jpg, .png, .doc)

Go To Top